ultrahangos-vizsgalat

Kedd:            08:00 – 16:00

Csütörtök:   16:00 – 19:00

dietetika-szakrendelés

Kinek javasoljuk az általános belgyógyászati, magánrendelés felkeresését?

Székesfehérvári magánrendelőnkben rendelkezésre áll kiváló, tapasztalt belgyógyász kolléga, aki nagy szakértelemmel, türelemmel segít eligazodni a leletek útvesztőjében, ha Önnek arra van szüksége. Kinek javasoljuk az általános belgyógyászati  magánrendelés felkeresését? A belgyógyászat manapság számos szakágra vált szét (külön van például ”szívgyógyász” (kardiológus),  cukorbetegség-szakember (diabetológus), ”érgyógyász” (angiológus),…és tovább sorolhatnám). De a  ”sok bába közt” gyakran elvész a beteg…  Ha valaki több betegséggel küzd, sok lelet halmozódott össze, számtalan gyógyszert szed: lenni kell valakinek, aki az egészet egységbe foglalja, hozzáigazítja a meglévő tünetekhez, panaszokhoz, és  követi ennek változásait. Ilyenkor a súlypontok áthelyeződésével egyes gyógyszerek akár ki is kerülhetnek szedendők közül, de jöhetnek helyettük más szerek. Előfordulhat, hogy Ön tanácstalan, merre tovább, milyen vizsgálatokra van szüksége. Forduljon a PraxisPont munkatársaihoz bizalommal, rövid időn belül tudunk segítséget nyújtani!

belgyógyász, szakorvos

dietetika-szakrendelés

Sokszor csak el kell olvasni a már meglévő leleteket és rendszerezve, újraértelmezve őket születhet meg az a diagnózis, ami korábban rejtve maradt.

Olykor a tünetek, panaszok között kell megtalálni a jelentőseket és a kevésbé súlypontosakat háttérbe helyezve kivizsgálhatók a rejtett kórképek

dietetika-szakrendelés

A magánrendelés körülményei között tágabb lehetőség nyílik a magyarázatokra, mint a jelentősen túlterhelt szakrendelőben vagy háziorvosi rendelésen.

Gyakran találkozom azzal a problémával, hogy a leleteket, illetve diagnosztizálásra került kórképeket nem magyarázzák el kellő alapossággal. Így az információtól megfosztott páciens
kevéssé működik együtt saját gyógyításában és nem mindenben követi orvosa utasításait.A kialakult beszélgetésben mód van kérdések feltételére, amikre igyekszem érthető választ adni.

dietetika-szakrendelés

teljesség igénye nélkül sorolok fel néhány példát a lehetséges problémák közül:

• Szerteágazó tünetek, több szervrendszert érintő panaszok.
  • Egymásnak ellentmondó leletek. Más szakmák belgyógyászati vonatkozásai (pl. meddőség, bőrkiütések)
  • Gócbetegségek, góckutatás.
  • Testsúly-változások: hízás- fogyás miatti kivizsgálás.
  • Családban halmozottan előforduló betegségek szűrése, gondozása.
  • Egyénre szabott szűrővizsgálatok összeállítása, kiértékelése.
  • Természetesen mód van enyhe, múló betegségek esetén is a rendelés felkeresésére (olyan tünetek, panaszok, amikkel háziorvoshoz fordulnánk pl.: megfázás, nátha, lázas állapot, köhögés, hasmenés, gyomor- vagy hasfájdalom, lábdagadás, fulladás, kiütés, rovarcsípés stb.)

Kérjük a konzultációra korábbi orvosi irataikat, leleteiket hozzák el, és a szedett gyógyszerekről illetve esetleges ismert allergiáikról készítsenek listát!

Értékeink

Hiszünk egy magas színvonalú, a gyógyítás szellemiségét őrző, emberközpontú, magán egészségügyi ellátórendszer megvalósításában. Szívügyünknek tekintjük a gyógyítást, egy hosszú távon működőképes rendszer kiépítését, aminek része a jövő orvos generációjának mentorálása, egyfajta műhelyként alapítottuk meg a PraxisPontot.