aneszteziologia1

ALTATÁSBAN VÉGZETT ENDOSZKÓPOS TÁPCSATORNAI VIZSGÁLATOK (GYOMOR ÉS VASTAGBÉL TÜKRÖZÉS)

Tel.:  +36 30 907 5235
E-mail: info@praxispont.hu
Cím: Székesfehérvár, Bregyó köz 5.

Altatás endoszkópos tápcsatornai vizsgálatok (gyomor és vastagbél tükrözés) során. A gyomor- (gastroscopia) és vastagbél tükrözés (colonoscopia) kellemetlen érzéssel, vagy akár fájdalommal is járhatnak. Az anesztézia fejlődése lehetővé tette, hogy betegeink teljesen fájdalommentesen essenek át ezeken a vizsgálatokon. Kellemes környezetben, a beteg kényelmét és érdekeit figyelembe véve akár bódításban akár altatásban végezzük a gastro-, vagy colonoscopiákat.

Altatás során a beteg frakcionáltan kis dózisú, gyors hatású intravénás altatószert kap, amellyel lehetővé tesszük a teljesen fájdalommentes endoszkópos vizsgálatokat. A PraxisPontban mindezt tapasztalt altatóorvos és szakasszisztens végzi, magas szintű betegellátást és biztonságot nyújtva , amit a modern műszeres beteg monitorozás (EKG, pulzus, oxigén szaturáció) és altatógép segít. A vizsgálatot követően is fontos a beteg biztonsága, ezért még 2 óráig megfigyeljük a betegeket, egy kellemes, relaxációt biztosító ébredő helyiségben.
Különböző kutatások és vizsgálatok kimutatták és szakmai irányelvek lefektették, hogy az intravénás narcosisban végzett endoszkópos vizsgálatok és beavatkozások kevesebb mellékhatással vagy súlyos szövődménnyel járnak, mint a hagyományos bódításban (szedációban) végzett gyomor- és vastagbéltükrözések. Ezért intézményünk az altatásban végzett gyomor és vastagbél tükrözéseket preferálja. Betegeink mosolyogva alszanak és mosolyogva ébrednek.

Kiknek ajánljuk az intravénás altatásban végezni az endoszkópos vizsgálatokat?

Elsősorban azoknak a betegeknek, akik gyakran panaszkodnak hányingerről, hányásról, érzékeny garat reflexük van(pl. fogmosáskor észlelt öklendezés), allergiások a helyi érzéstelenítőkre, stresszesek, és nem utolsó sorban félnek a beavatkozástól, a fájdalomtól.

A kockázati tényezők minimumra csökkentése, a szervezet optimális teherbíró-képességének a felmérésére a beavatkozások előtt egy személyes találkozás történik az altató orvos és a betegek között.

Értékeink

Hiszünk egy magas színvonalú, a gyógyítás szellemiségét őrző, emberközpontú, magán egészségügyi ellátórendszer megvalósításában. Szívügyünknek tekintjük a gyógyítást, egy hosszú távon működőképes rendszer kiépítését, aminek része a jövő orvos generációjának mentorálása, egyfajta műhelyként alapítottuk meg a PraxisPontot.