Általános belgyógyászat

Telefonos elérhetőség: +36 30 907 5235

E-mail cím: info@praxispont.hu

weboldal elérhetősége: http://www.praxispont.hu

Cím: Székesfehérvár, Dr. Koch László utca 13.

Kinek javaslom az általános belgyógyászati ill. háziorvosi magánrendelésem felkeresését?

A belgyógyászat manapság számos szakágra vált szét (külön van például ”szívgyógyász” (cardiológus), cukorbetegség-szakember (diabetológus), ”érgyógyász” (angiológus),…és tovább sorolhatnám). De a ”sok bába közt” gyakran elvész a lényeg!

Ha valaki több betegséggel küzd, sok lelet halmozódott össze, számtalan gyógyszert szed: lenni kell valakinek, aki az egészet egységbe foglalja, hozzáigazítja a meglévő tünetekhez, panaszokhoz, és követi ennek változásait. Ilyenkor a súlypontok áthelyeződésével egyes gyógyszerek akár ki is kerülhetnek szedendők közül, de jöhetnek helyettük más szerek.

Olykor a tünetek, panaszok között kell megtalálni a jelentőseket és a kevésbé súlypontosakat háttérbe helyezve kivizsgálhatók a rejtett kórképek. Sokszor csak el kell olvasni a már meglévő leleteket és rendszerezve, újraértelmezve őket születhet meg az a diagnózis, ami korábban rejtve maradt.

Gyakran találkozom azzal a problémával, hogy a leleteket, illetve diagnosztizálásra került kórképeket nem magyarázzák el kellő alapossággal. Így az információtól megfosztott páciens kevéssé működik együtt saját gyógyításában és nem mindenben követi orvosa utasításait.

A magánrendelés körülményei között tágabb lehetőség nyílik a magyarázatokra, mint a jelentősen túlterhelt szakrendelőben vagy háziorvosi rendelésen. A kialakult beszélgetésben mód van kérdések feltételére, amikre igyekszem érthető választ adni.

A teljesség igénye nélkül sorolok fel néhány példát a lehetséges problémák közül:

• Szerteágazó tünetek, több szervrendszert érintő panaszok.
  • Egymásnak ellentmondó leletek. Más szakmák belgyógyászati vonatkozásai (pl. meddőség, bőrkiütések)
  • Gócbetegségek, góckutatás.
  • Testsúly-változások: hízás- fogyás miatti kivizsgálás.
  • Családban halmozottan előforduló betegségek szűrése, gondozása.
  • Egyénre szabott szűrővizsgálatok összeállítása, kiértékelése.
  • Természetesen mód van enyhe, múló betegségek esetén is a rendelés felkeresésére (olyan tünetek, panaszok, amikkel háziorvoshoz fordulnánk pl.: megfázás, nátha, lázas állapot, köhögés, hasmenés, gyomor- vagy hasfájdalom, lábdagadás, fulladás, kiütés, rovarcsípés stb.)

Kérem a konzultációra korábbi orvosi irataikat, leleteiket hozzák el, és a szedett gyógyszerekről illetve esetleges ismert allergiáikról készítsenek listát!

Szeretettel várom régi ismert és leendő új pácienseimet!

Dr. Mészáros Ákos

Jelentkezés szakrendelésre:

Telefonos elérhetőség: +36 30 907 5235

E-mail cím: info@praxispont.hu

weboldal elérhetősége: http://www.praxispont.hu

Cím: Székesfehérvár, Dr. Koch László utca 13.