dietetika

Kedd:    14:30 – 16:30

dietetika

A dietetika, táplálkozástudomány

A dietetika, vagy táplálkozástudomány megismertetésével az a feladatunk, hogy eloszlassuk azt a tévhitet, hogy egy előírt diéta csak lemondással jár és csak túlsúly, vagy elhízás esetén alkalmazható a kívánt testsúly elérése céljából. A dietetikus szakember segítségével összeállított étrenddel megelőzhetjük különböző betegségek kialakulását, illetve a már fennálló betegségeket  hatékonyan kezelhetjük, vagy azok orvos által előírt terápiáját kiegészíthetjük A PraxisPontban diabetológus, belgyógyász szakorvosok, kardiológusok, gasztroenterológusok, dietetikus kollégák együttes munkája során igyekszünk megtalálni pácienseink számára a legjobb megoldást.

Seres-Stefanik Orsolya

dietetikus

Viola Veronika

dietetikus

diabetologia-szakrendeles

Megelőzés, hatékony kezelés

belgyógyászat

Az étrend beállítása

Egy helyesen beállított étrend figyelembe veszi a páciens nemét, életkorát,  testsúlyát, fizikai aktivitását. Fontos, hogy az étrend a páciens számára élhető, a mindennapokban hosszútávon is könnyen kivitelezhető legyen.

A gyógyulás és a szövődmények elkerülése

Számos betegségben a gondosan összeállított diéta elengedhetetlen feltétele a gyógyulásnak és az esetleges szövődmények elkerülésének. Ezek közül néhány: cukorbetegség, inzulinrezisztencia, egyéb anyagcsere betegségek (hypercholesterinémia), endokrin betegségek, szív- és érrendszeri betegségek, emésztőrendszeri megbetegedések :reflux, colitis ulcerosa, Crohn betegség, IB (irritábilis bél syndróma), epekövesség, zsírmáj, ételallergiák és intoleranciák, túlsúly, elhízás. Ha Ön úgy gondolja, hogy a fent említett témák valamelyikében segítségre van szüksége, forduljon hozzánk bizalommal Székesfehérváron!

Ha Ön úgy gondolja, hogy a fent említett témák valamelyikében segítségre van szüksége, forduljon hozzánk bizalommal!