PraxisPont_logo www.praxispont.hu

Infúziós terápiák

H-P:      08:00 – 12:00

Cavinton

A Cavinton injekció bizonyos, az agyi vérkeringés zavarával járó betegségek kezelésére, továbbá pszichés vagy neurológiai tüneteinek csökkentésére, valamint vérkeringési elégtelenségen alapuló egyes szemészeti és fülészeti kórképek kezelésére, illetve ezek tüneteinek enyhítésére szolgáló gyógyszer.

Ischias

Az isiászt, vagy más néven ülőideg zsábát a lumbális alsó gerincszakasz különböző degeneratív elváltozásai okozzák, mint például a porcrés, -gerinccsatorna szűkülete, csigolya elcsúszás, -lystesis, spondylosis  gerinckopás, a porckorongok előboltosulása, vagy akár súlyosabb esetekben porckorongsérv, -gerincsérv kialakulása, Összefoglalóan a medencéből kiindulóan, a csípő, -fartájon át a lábon végig akár a lábujjakig terjedő különböző zsibbadások, a láb különböző területeinek érzéketlenségét és lábba sugárzó fájdalmak tünetegyütteseit jelenti, mely legsúlyosabb esetben akár bénulásig is terjedhet. Az ischiász infúzió rendkívül erős fájdalomcsillapító, gyulladáscsökkentő és izomlazító hatással rendelkezk, emiatt nagyon hamar és nagyon gyorsan képes megszüntetni a fájdalmat, illetve sok esetben magát a problémát is.

Palkovicsné Viszugyel Margit

Hívjon minket!

Chinotal

Perifériás, elzáródással járó artériás megbetegedésben, érelmeszesedés vagy cukorbetegség eredetű artériás-vénás megbetegedésekben (járáskor jelentkező lábszárfájdalom, cukorbetegség okozta érelváltozás, trombózis utáni állapot, lábszárfekély, gangréna); ér-, ill. idegbántalom esetén. A szem vagy a belső fül degeneratív eredetű látás-, ill. hallászavart okozó vérkeringési zavaraiban. Agyi keringési zavarokban (agyi érelmeszesedés következményes állapotai, mint koncentrációképesség gyengesége, csökkenés, szédülés, memória zavarok) vérellátási zavarok és agyvérzés utáni állapotok esetén.

Neodolpasse

A Neodolpasse olyan azonnal felhasználható infúziós oldat, amely diklofenákot és orfenadrint tartalmaz. A diklofenák fájdalomcsillapító, gyulladásgátló és lázcsillapító hatással bír. Az orfenadrin enyhíti a fájdalom által okozott izomfeszülést. A Neodolpasse oldatos infúzió akut fájdalommal és gyulladással járó állapotok kezelésére alkalmas, például műtét utáni fájdalom, a gerincoszlop területén jelentkező fájdalom, reumás betegséggel kapcsolatos fájdalom esetén.

Soluvit (vitaminos)

A Soluvit segítségével vízben oldódó vitaminok juttathatók a véráramba, amennyiben a beteg nem tud a megszokott módon táplálkozni. B1, B2, B6, C-vitamin, stb. B A szervezet egészséges működéséhez kis mennyiségekben szükség van vitaminokra és kémiai anyagokra. A Soluvit készítményt általában a kiegyensúlyozott vénán keresztüli (intravénás) táplálás kiegészítéseként alkalmazzák fehérjékkel, zsírokkal, szénhidrátokkal és egyéb sókkal és vitaminokkal együtt.

„Az egészségi állapotfelmérés általában a laboratóriumi vizsgálatokkal kezdődik”