diabetologia-szakrendeles

Csütörtök:   16:00 – 19:00

belgyógyászat vizsgálat

Gasztroenterológia és Hepatológia

A Praxispont Magánorvosi Központ gasztroenterológus szakorvosai nagy tapasztalattal rendelkeznek a máj, hasnyálmirigy, az epehólyag, a nyelőcső, a gyomor, a vékonybél, a vastagbél és a végbél betegségeinek és működési zavarainak következtében kialakuló panaszok kezelésében. A betegellátást együttműködésben végezzük, és szükség esetén más szakterületek szakorvosaival is konzultálunk annak érdekében, hogy a hozzánk fordulók számára a legkedvezőbb ellátás biztosíthassuk. Székesfehérvári magánrendelőnkben rövid határidővel várjuk a hozzánk forduló pácienseket, mind konzultációra, mind az eszközös vizsgálatokra: gyomor-, és vastagbéltükrözés, altatásban is!

Prof. Dr. Izbéki Ferenc

belgyógyász, gasztroenterológus,
klinikai farmakológus

Dr. Nyikos Orsolya

belgyógyász,
gasztroenterológus

Dr. Kovács Gábor

belgyógyász,
gasztroenterológus

Dr. Dunkel Kinga Orsolya

belgyógyász, gasztroenterológus

Dr. Székely Iván

belgyógyász, gastroenterológus szakorvos

dietetika-szakrendelés

A megelőzés

A Praxispont hitvallása szerint, a gasztroenterológus szakorvosok is a megelőzést tekintik kiemelkedő feladatuknak, nagyon fontos és ebben közismerten kiemelkedő a vastagbélrák megelőzése. Erre a jelenleg ismert leghatékonyabb módszer a vastagbéltükrözés (kolonoszkópia). Kérésre a vizsgálatot éberen, bódításban, vagy altatásban végezzük. A szükséges feltételek teljesülése esetén, a vizsgálat során talált kisebb polipokat szövettani vizsgálatra eltávolítjuk.

aneszteziologia1

Altatásos endoszkópos tápcsatornai vizsgálatok
(gyomor és vastagbél tükrözés)

Altatás endoszkópos tápcsatornai vizsgálatok (gyomor és vastagbél tükrözés) során. A gyomor- (gastroscopia) és vastagbél tükrözés (colonoscopia) kellemetlen érzéssel, vagy akár fájdalommal is járhatnak. Az anesztézia fejlődése lehetővé tette, hogy betegeink teljesen fájdalommentesen essenek át ezeken a vizsgálatokon. Kellemes környezetben, a beteg kényelmét és érdekeit figyelembe véve akár bódításban akár altatásban végezzük a gastro-, vagy colonoscopiákat. Tovább…

aneszteziologia

Kiknek ajánljuk az intravénás altatásban végezni az endoszkópos vizsgálatokat?

Elsősorban azoknak a betegeknek, akik gyakran panaszkodnak hányingerről, hányásról, érzékeny garat reflexük van(pl. fogmosáskor észlelt öklendezés), allergiások a helyi érzéstelenítőkre, stresszesek, és nem utolsó sorban félnek a beavatkozástól, a fájdalomtól. A kockázati tényezők minimumra csökkentése, a szervezet optimális teherbíró-képességének a felmérésére a beavatkozások előtt egy személyes találkozás történik az altató orvos és a betegek között.

dietetika

Gasztroenterológus-belgyógyász szakorvosaink elsősorban az alábbi panaszokkal és betegségekkel várják a betegek

Hasi fájdalom, nyelési panaszok (nyelési fájdalom, falat elakadás) reflux-betegség, böfögés, gyomorégés, diszpepszia, (rossz emésztés), hányinger, hányás,, puffadás, gázosság. Felszívódási zavarok, hasmenés, székrekedés, gyulladásos bélbetegség (IBD), Irritábilis bélbetegség (IBS), májfunkciós eltérések, májzsugorodás, zsírmáj, gócos májbetegségek, idült hasnyálmirigy betegségek, táplálkozási hiányállapotok, kóros soványság, ételintolerancia/ételallergia.

Hidrogén kilégzési teszt

A vizsgálat a tesztanyagként használt cukorfajtától függően alkalmas laktóz-, és fruktóz felszívódási zavarainak, a szervezet ezekkel szembeni intoleranciájának kimutatására, valamint kontaminált vékonybél szindróma diagnosztizálására. Tovább>>

Értékeink

Hiszünk egy magas színvonalú, a gyógyítás szellemiségét őrző, emberközpontú, magán egészségügyi ellátórendszer megvalósításában. Szívügyünknek tekintjük a gyógyítást, egy hosszú távon működőképes rendszer kiépítését, aminek része a jövő orvos generációjának mentorálása, egyfajta műhelyként alapítottuk meg a PraxisPontot.